چادر مسافرتی هاسکی
نوشته شده توسط : admin

یکی از نیاز های اصلی در مسافرت و کمپینگ ها برخورداری از چادر مسافرتی مناسب و ایمن است تا بتوانید در هنگام استراحت، با خاطر آسوده بخوابید و به استراحت بپردازید. این محصولات دارای تنوع بسیار بالایی هستند به طوری که افراد می توانند مطابق با هر ظرفیتی، به راحتی دست به انتخاب زده و از میان تنوع بسیار بالای انواع چادر های مسافرتی ایرانی و خارجی، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. یکی از پرطرفدار ترین این محصولات خصوصا در چادر های مسافرتی با کاربری حرفه ای، چادر های مسافرتی دو نفره هستند. در میان تنوع بالای چادر های مسافرتی حرفه ای با ظرفیت دو نفر، چادر مسافرتی هاسکی 2 نفره مدل Flame یکی از محبوب ترین انواع این محصولات محسوب می شود. این محصول در ابتدا توجه افراد را به جهت برخورداری از ظاهر زیبا و اسپرت خود جلب می کند و طراحی خاص و کاربردی آن در کنار برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیاد موجب شده است تا بتواند به فروش بالایی برسد. در این مطلب به معرفی مشخصات این چادر مسافرتی می پردازیم و ویژگی های چادر مسافرتی هاسکی 2 نفره مدل  Flame را بررسی می کنیم.

امکان استفاده در طوفان 

این محصول طراحی خاص و ویژه ای دارد که به خوبی در شرایط  و آب و هوای طوفانی و با وزش باد شدید قابل استفاده خواهد بود. طراحی این چادر مسافرتی موجب شده است تا این محصول پس از راه اندازی به خوبی با سطح زمین منطبق شود و وزش شدید باد اثری بر روی آن نداشته باشد. به همین دلیل در هنگام وزش باد کمترین اصطکاک را با جریان باد برقرار کرده و می توانید به راحتی از آن در محیط هایی که امکان طوفان شدید وجود دارد استفاده کنید. این محصول در اطراف نیز دارای گیره هایی می باشد که نسبت به سایر محصولات مشابه، از تعداد بیش تری برخوردار است. این گیره ها توسط میخ و طناب نصب به سطح زمین متصل شده و شما می توانید با خاطر آسوده در داخل این چادر مسافرتی به استراحت بپردازید. این گیره ها مانع از واژگون شدن و حرکت های زیاد چادر مسافرتی در اثر وزش باد خواهد شد. 

ابعاد و ظرفیت 

این محصول دارای ابعادی استاندارد و ظرفیت مناسبی است که فضای کافی را برای استفاده دو نفر بزرگسال به صورت دراز کش در اختیار شما قرار می دهد. طول این چادر مسافرتی برابر با 295 سانتی متر وعرض آن نیز معادل 145 سانتی متر است که دو نفر بزرگسال به خوبی می توانند در داخل این چادر مسافرتی قرار گرفته و بخوابند. هم چنین در صورت استفاده برای نشستن این ظرفیت تا 3 الی 4 نفر نیز متغیر می باشد. از ویژگی های دیگر این چادر مسافرتی نیز برخورداری از ارتفاع 110 سانتی متری می باشد. این محصول با ارتفاع مناسب و استاندارد خود فاصله مناسبی را از سطح زمین می گیرد و شما به راحتی می توانید در داخل آن نشسته و یا حرکت کنید. این چادر مسافرتی دارای ابعاد بسته بندی مناسب و بسیار کوچکی است که پس از استفاده و جمع کردن به ابعاد بسیار کوچکی تبدیل شده و می توانید در ساک حمل قرار دهید. این محصول به خوبی به کوله پشتی شما متصل می شود و می توانید به راحتی آن را در سفر ها و کمپینگ ها به همراه خود برده و از آن استفاده نمایید. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... چادر مسافرتی هاسکی ......::::::





:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ارزان , چادر مسافرتی خارجی , چادر مسافرتی آمریکایی , نمایندگی فروش چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی , فروشگاه چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: